Op naar de volgende!

Joyce 26 september 2022
Ik was al helemaal fan toen ik het eerste deel van deze New York serie las van Bella André, en dat is met dit boek alleen maar meer geworden. De schrijfwijze van Bella is geweldig. Ze neemt je volledig mee in het leven van Suzanne en Rowan, waardoor je precies weet waarom bepaalde reacties worden gegeven of waarom ze bepaalde dingen doen. Het boek leest als een heerlijke romcom.
Het verhaal an sich is misschien niet super origineel, maar wel goed uitgewerkt. Er worden naast de ontluikende liefde tussen Suzanne en Rowan weinig randzaken genoemd, waardoor de snelheid in het verhaal blijft. Het enige wat ik wel een beetje jammer vond is dat er in het eerste deel heel erg wordt gehint op een geheim dat Rowan heeft, waardoor hij niet voor Suzanne kan gaan. Als dat op een gegeven moment uit komt, vond ik dat wel een beetje een anti-climax. Ik had iets veel ergers verwacht
Qua personages vond ik Suzanne een fijn personage om over te lezen. Misschien komt dat ook wel omdat ze zo herkenbaar is. Altijd maar werken om iets goeds neer te zetten en voor andere dingen weinig tijd. Dat is toch wel het leven van tegenwoordig.
Aan Rowan moest ik heel erg wennen. Ik wist niet precies wat ik van hem vond totdat ik halverwege het boek was. Toen heb ik hem in mijn hart gesloten, waar ie nu ook niet meer uit gaat.
Dit is zeker weer een heerlijke romantische feelgood. Ik kijk dan ook met smart uit naar de volgende delen in deze serie!

Meer recensies van Joyce