Herkenbaar

Juul 16 augustus 2020
Met mijn 4 katten mag je wel zeggen dat ik een Crazy Cat Lady ben. Ja, ik ben ook iemand die als de katten jarig zijn, voor ze zingt. Vandaag nog voor mijn oudste Lennon.

Het boekje is heerlijk herkenbaar, soms op het genante af. Tijdens het lezen voelde ik mij soms betrapt: “help, dat doe ik ook”. Maar juist door de herkenbaarheid is dit boekje zo leuk. Ik heb geen moment gehad dat ik iets niet herkende. Dit is gewoon hoe het leven van een Crazy Cat Lady is.

Als je geen katten hebt zul je dit boekje waarschijnlijk niet leuk vinden. Je kan je er gewoonweg niks bij voorstellen. Heb je wel katten, dan is het een feestje. En na het lezen van dit boekje durf ik mij met trots de titel: Crazy Cat Lady te geven. Mijn oordeel: LEUK

En nu snel terug naar mijn kattenkinderen. Knuffelen.

Meer recensies van Juul