Verduiveld goed boek!

KarenSteyaert 05 december 2020
Seth, een knappe man die werkt als Head Booker bij een modellenbureau speelt de grote rol in dit boek. Seth kende een moeilijke jeugd. Zijn ouders zijn beiden verslaafd aan alcohol en drugs en wanneer zijn moeder boos is, sluit ze haar kinderen op in de kelder.
Op een avond leert Seth de knappe oudere Simon kennen, maar het contact is van korte duur.
Een tijdje later maakt Seth kennis met de nieuwe fotograaf van het modellenbureau en zijn geluk kan niet op, wanneer dit Simon blijkt te zijn.
Becky, collega van Seth is één van de slachtoffers van de “sleutelmoordenaar”.
De sleutelmoordenaar vermoordt jonge vrouwen en telkens worden de vrouwen gevonden met een sleutel in de keel.
Op een ochtend wordt Seth wakker met geheugenverlies en de angst slaat hem om het hart, wanneer hij hoort dat die nacht zijn collega Tara is verdwenen. Heeft hij hier iets mee te maken?
Seth krijgt paniekaanvallen en in zijn dromen en wanen blijkt hij de moordenaar te zijn, maar is dit wel zo…
Seth en Simon vertrekken naar Ibiza met de kandidates van Miss België, één van de kandidaten is een model van het modellenbureau waar Seth werkt.
Wanneer de danslerares van de kandidates dood wordt teruggevonden, wijst alles in de richting van Seth, maar is hij wel de dader?
Veel personages passeren de revue in dit boek, maar daardoor wordt de spanning en de zoektocht naar de dader alleen maar mysterieuzer. Het boek leest heel vlot en het taalgebruik is heel eenvoudig. De hoofdstukken worden vanuit verschillende personages verteld, en alles loopt naar het eind van het boek, vloeiend in elkaar.
De plot van het boek zag ik totaal niet aankomen en was heel verrassend, dit vind ik echt top aan een boek!
Voor mij was dit een pageturner, ik was ook van begin tot het einde geboeid door dit verhaal.
Een boek dat ik zonder aarzelen wil aanraden aan lezers die houden van spanning en die zelf willen meezoeken naar de dader!
Schrijf vooral zo verder Johnny Bollé!

Meer recensies van KarenSteyaert