Spannend verhaal met sterke vrouwen in de hoofdrol

KellyDePreester 18 december 2022
Dit is het eerste boek dat ik las van deze auteurs en ik ben al meteen fan. De Magdalena codex is het derde deel in de sterke vrouwen serie en dat is de juiste benaming voor deze serie. Ik heb meteen de twee voorgaande boeken op mijn te lezen lijst geplaatst.
In dit boek staat zoals de titel doet vermoeden Maria Magdalena centraal. Laat je niet misleiden, het is geen saai bijbels verhaal dat in dit boek te lezen valt. Het begint allemaal met een manuscript die gevonden wordt en die de kerk op zijn grondvesten kan doen daveren. Als je het manuscript leest, hebt of er weet van hebt, is je leven in gevaar.
Dit boek start in twee verschillende landen en dan worden deze verhalen stillaan bij elkaar gevoegd. Het is een spannend verhaal, waarbij je als lezer niet kan stoppen met lezen. Sommige passages gaan zo snel waarbij je het gevoel krijgt er middenin te zitten. In dit boek is niet enkel Maria Magdalena een sterke vrouw, ook de drie hoofdpersonages zijn vrouwen en zij kunnen zeker de titel sterke vrouw met eer dragen.

Meer recensies van KellyDePreester