50+ is nooit saai!

KvdRuit 12 september 2020
De ene vijftiger is de andere niet. Dat lees ik ook steeds terug in dit boekje. Waar de één op z’n vijftigste een nieuwe carrière begint, doet de ander het rustiger aan. Of veel vijftigers zitten nog fijn in de vaste regelmaat van hun baan, om de tijd tot aan de pensioengerechtigde leeftijd uit te dienen.

Het is een uiterst vermakelijk boek geworden. Veel kleur en fleur als ik kijk naar de vormgeving, toepasselijke illustraties en vooral veel praktische tips met humor geschreven. Never a dull moment als je 50 jaar of ouder bent.

In de inhoudsopgave zie ik een grote diversiteit aan ideeën en onderwerpen. Je komt serieuze onderwerpen tegen. Bovenal krijg ik heel veel bruikbare en makkelijk uit te voeren ideeën aangereikt. De auteur kauwt niet alles voor maar geeft ook ruimte voor eigen initiatieven in dit boek. Het hele concept is goed uitgedacht; ook na je 50e kun je nog alles uit het leven halen wat erin zit.

Andrea Gerk is redacteur, auteur en werkt bij verschillende radiostations. Dit boekje vol ideeën, positieve inbreng en humor vind ik een schot in de roos. Er is vanaf nu geen excuus meer, om te verpieteren achter de geraniums.

Te koop in de boekhandel of online.

Meer recensies van KvdRuit