Episch draken uur! Vurig boek

lizz-maessen 01 oktober 2020
Het laatste deel van de Talon saga. Ja wat kan ik er van zeggen... Heftig, heel heftig.
Ik had niet verwacht dat het laatste deel zo'n enorme klapper van een boek zou zijn. Ik persoonlijk vind dit het beste en gaafste deel van de serie. Alles valt op z'n plek, grote offers worden gemaakt, vele wezens werken samen om de wereld beter te maken. (Dat zoude wij ook eens moeten proberen)

Prachtig om te lezen hoe het verhaal van Ember en Garret afloopt maar ook om te lezen dat Kobalt zijn nieuwe liefde vind. Diep in mijn hart vond ik het ontzettend jammer want ik had liever geleden dat Ember met Kobalt een toekomst ging opbouwen. Het nieuwe DNA van Garret wat het gene waar ik heel erg nieuwsgierig naar was maar dat heeft de schrijfster fijn voor het laatste deel van het boek achter gehouden. Jammer genoeg vond ik erg teleurstellend om te lezen dat Garret toch geen draak is geworden, dat is het gene waarop ik had gehoopt. Maar buiten dat een waanzinnig verhaal, veel actie in dit deel maar ook een vleugje romantiek. 10/10

Meer recensies van lizz-maessen