De Royals – Verraad is het tweede deel in de verslavende en passionele serie De Royals, van de New York Times-bestsellerauteur Erin Watt. Een vleugje Vijftig tinten grijs voor jongeren.

Reed Royal heeft alles: looks, status, geld. De rijke meiden op zijn eliteschool staan in de rij voor hem, maar sinds Ella in zijn leven is, interesseren die hem niet meer. Ella is anders: zij laat zich niet inpakken door een giga landhuis en geld. Reed gaat voor haar door het vuur. Wanneer hij een domme fout maakt en Ella wegjaagt, stort zijn rijkeluisleventje in. Hij moet en zal haar vinden; alleen met haar kan Reed zijn leven vol geheimen en verraad achter zich laten.

Wanneer niets meer is zoals het lijkt word Ella mee gesleurt in aardig wat 'familieprobleempjes'. Als zij weer terug 'thuis' komt wonen lijkt alles weer aan de betere hand te zijn, echter zijn er nog meer geheimen die ze zich voor mogelijk gehouden had. Wanneer zij en Reed terug bij elkaar komen na een lange strijd om haar hart terug te krijgen, biechten ze alle geheimen aan elkaar op. Veel schokkend nieuws, zoals je zeker al verwacht had. Zodra ze Daniel Delacorte tegen komen op hun eerste echte date, loopt alles mis, Reed word neergestoken en nog heel wat andere heftige plottwisten die aan het licht komen. Waar zou het eindigen? Bij Brooke en de baby, bij Steve die opstaat uit de dood of bij Callum en zijn gezin?

Wat een boek, wat een boek. Ik kon hem niet wegleggen! Hoop dat het volgende deel net zo spannend word. Wel iets te veel 'natte' momentjes in het boek, maar dat is geheel mijn mening.

Reacties op: Wat een plottwisten! Een echte pakker

Verraad - Erin Watt