Vergeet ons. Niet.

Eindelijk kunnen we genieten van het derde deel in de Raak me. Niet. - serie van Laura Kneidl. ‘Vergeet ons. Niet.’ is het wachten meer dan waard!

April wil niets liever dan iemand vinden die haar hart sneller laat kloppen. De enige man die dit ooit is gelukt is Gavin. Vijf jaar geleden nam hij een besluit dat hun vriendschap heeft veranderd, en sindsdien probeert April hem te vergeten. Als het niet goed gaat met Gavin, vraagt Aprils broer of zij een beetje op hem wil letten. April kan geen nee zeggen, maar hierdoor brengt ze haar hart opnieuw in gevaar.

Omdat het toch alweer een tijdje geleden is dat de eerste twee delen zijn verschenen, kost het even tijd om in het verhaal te komen. Het is even ontdekken wie April en Gavin zijn en wat hun connectie is met de eerder verschenen delen. Als alles eenmaal duidelijk is leest het boek heerlijk weg.

April en Gavin zijn heel verschillend van elkaar, maar vullen elkaar perfect aan. De emoties van Gavin en April worden op je overgebracht. Je leest het boek op momenten dan ook met een brok in je keel.

De onderwerpen die worden aangesneden zijn niet mals, maar worden op een prachtige en respectvolle wijze verwerkt in het verhaal. Check voor het lezen wel even de triggerwarnings achter in het boek. Het is heel mooi om te zien hoe Gavin en April omgaan met hun eigen uitdagingen en gevoelens. Je ziet de connectie tussen beiden groeien. Romantiek is zeker aanwezig in het boek, al lijkt vriendschap en vertrouwen een grotere rol te spelen. Dit zorgt voor een mooie wisselwerking in het verhaal en maakt van het verhaal een geheel.

Hoewel je de plotwendingen ziet aankomen, doet dit geen afbreuk aan het verhaal. Juist de reacties van April en Gavin op deze plotwendingen houden je aandacht vast. Door het emotionele, open, einde, ben je heel benieuwd naar het volgende deel. Gelukkig hoeven we daar niet lang op te wachten.

‘Vergeet ons. Niet.’ is een heel mooi verhaal en ik kan niet wachten op het volgende deel!

Het boek krijgt van mij ****!

Bedankt voor het recensie-exemplaar Zomer & Keuning.

NB: Dit boek is een recensie-exemplaar dat ik heb ontvangen in ruil voor mijn eerlijk mening.

Meer recensies van Loraines_books