Een thriller van formaat

IlkaBorrie 29 mei 2022
De boeken van Riley hebben me altijd bekoord. Ik ben dol op de 7 zussen serie en kan dan ook niet wachten op het laatste boek. Ook al haar andere boeken heb ik met plezier uitgelezen.

Dit boek is van een heel ander formaat. In tegenstelling tot de mooie historische romans is dit boek een thriller met enkele historische verwijzingen, maar vooral over persoonlijke herinneringen. Je gaat niet terug in de tijd zoals bij de andere boeken.
Toch leest dit boek ook als een trein. Terwijl ik bij haar romans soms in het verhaal met komen, was ik hier bij de eerste pagina al vertrokken. Je leeft mee met de personages en wil net zo graag het mysterie ontrafelen. Er zijn voldoende wendingen, waardoor het ook tot op het einde spannend blijft, maar toch niet teveel zodat je het verhaal kan blijven volgen.

Inspecteur Jazz is een heel integer persoon en verdient het eigenlijk om haar eigen serie te krijgen.

Meer recensies van IlkaBorrie