heerlijk boek voor de kerst

Lovingbooksnl 04 december 2019
Wat een heerlijk boek. Ik heb hem in een adem uitgelezen.
*Charlie heeft een hekel aan kerst. Ze heeft zich voorgenomen om kerst in haar appartement te vieren met oude films, wijn en chocolade. Helaas is er een gasexplosie in haar appartement en is deze tijdelijk onbewoonbaar. Ze stemt toe om naar haar nichtje Jez in Devon te gaan. Jez runt een hondenopvang en eigenlijk heeft Charlie een hekel aan honden. Langzaam aan begint ze de honden toch te waarderen en als Jaz naar Finland gaat om daar kerst te vieren, zorgt Charlie voor de honden. Al snel krijgt ze de hond Judd onder haar hoede, de eigenaresse is een rijke dame die haar hond onder wil brengen. In eerste instantie weigert Charlie maar na doorzettingsvermogen blijft Judd toch. Ook krijgt ze Deense dog Malcolm onder haar hoede. Jez had zijn baas Hugo weggestuurd maar Charlie neemt hem toch in huis.
Als de kachel in de schuur stuk blijkt, neemt ze de honden bij in huis, wat een drukte van belang is. Cal de dierenarts komt vaak langs om te checken of Charlie het allemaal redt. Charlie kan geen hoogte van hem krijgen en denkt dat hij in een relatie zit. Na het kerstdiner neemt de spanning tussen hen toe. Die avond beland Charlie in spannend avontuur. Hugo helpt haar maar helaas vat Cal dit verkeerd op. De volgende dag komt Cal zijn excuus maken en ontpopt er een relatie tussen de twee. *
Een aanrader voor bij de kerstboom!

Meer recensies van Lovingbooksnl