Fenominaal

maartjeleest 04 november 2018
Toen ik begon aan deze leesclub was ik vooral benieuwd of je dit boek kon lezen zonder te veel kennis over Noord-Korea. Ik wist hoe het daar was en daar hield mijn kennis wel mee op. Maar ook zonder enige diepgang kan je dit boek lezen en dat is echt ontzettend knap gedaan van de schrijver. Het is geen informatie boek maar toch leer je veel over het land, de cultuur, de gebruiken en de mensen.
Deze auteur weet verhalen en situaties bij elkaar te brengen waar je mond van open valt. Ongeloof, spanning, begrip en boosheid zijn de hoofdgevoelens waar ik mee te maken kreeg tijdens het lezen van dit geweldige boek. Dit is vernieuwend en zo interessant om te lezen. Het leven van Jenna grijpt je bij de keel en de sterke persoonlijkheid is een inspiratiebron.
Wil je een thriller lezen met diepgang én spanning én in een ruk doorlezen? Zou ik zeker dit boek oppakken en je laten mee slepen door de fenomenale schrijfstijl van de auteur.

Meer recensies van maartjeleest