Een actiefilm in boekvorm

Maddie 03 januari 2021
Jack reacher, is een ex-politieman die op doorreis is.Tijdens zijn reis red hij toevallig meneer Shevick van een beroving. Maar al snel blijkt dat de oudere man grotere problemen heeft. Waardoor Jack verzeild raakt in de oorlog tussen twee rivaliserende maffiabendes.

Wat volgt is een verhaal dat luistert als een actiefilm met audiodescriptie. Spannend, veel geweld, weinig diepgang, vlot te luisteren.Je komt enkel het hoognodige te weten over de personages. De nadruk ligt volledig op de vele schietpartijen en gevechten. Waarvan de ene al meer geloofwaardiger is dan de andere.

De stem was heel aangenaam, net de soort stem die ik me voorstelde bij het hoofdpersonage.

Conclusie:amusant spannend boek zonder diepgang, dat het script kan zijn van een doorsnee actiefilm.

Meer recensies van Maddie