Na een moeilijke periode besluit Lucie alles achter te laten om naar een camping in Frankrijk te gaan, waar ze ooit een gelukkige zomer heeft meegemaakt. Maar is dat wel een goed idee? De eigenaar van de camping, David, vind alsvast van niet. Hij ziet Lucie liever zo snel mogelijk weer vertrekken, als het aan hem lag had ze nooit moeten komen, maar waarom?

De schrijfwijze van dit boek is zeer aangenaam, het boek leest zeer vlot en je zit meteen in het verhaal. Door de dat schrijfster langzaam aan meer info lost over het verleden van de hoofdpersonages, ben je niet alleen nieuwsgierig naar hun toekomst, maar ook naar hun verleden. En dubbele motivatie om het boek in 1 ruk uit te lezen.

De cover van dit boek is zeer mooi. Silhouetten van een koppel, hand in hand op weg naar een verlicht gezellige romantische omgeving. Een mysterieuze cover waardoor je tegelijk alles en niks weet over het verhaal. De cover straalt romantiek uit maar hoe, wat waar of met wie kan je niet zien, een geslaagde cover.

Een geslaagde eerste kennismaking met de boeken van Marina Folkers.

Reacties op: Een heerlijke Feelgood!

Meer dan ooit - Marina Folkers