Hartverscheurend herkenbaar.

Maddie 08 augustus 2020
Marigold is een schat vrouw. Ze doet niks liever dan voor anderen zorgen, of dat het nu haar inwonende bejaarde moeder, haar volwassenen dochters, haar man of gewoon iemand in het dorp is. Maar dan begint Marigold te vergeten en is zij degene die zorg nodig heeft. Het laatste wat Marigold echter wilt is haar familie tot last zijn.

Dit boek gaat over dementie en vooral over het omgaan met dementie, de angst en verdriet die erbij komt kijken. Maar ook de liefdevolle manier om er mee om te gaan, hoe moeilijk het soms ook is. In mijn familie is er ook een koppel waar er zo mee word omgegaan. Dit boek kwam zo realistisch over dat het over hen kon gaan. Het boek behandeld alle typische dilemma's bij dementie. En is daarom een aanrader voor iedereen die met de ziekte te maken krijgt.

De voorleesstem was ontzettend aangenaam om naar te luisteren en paste ideaal bij het verhaal.

Meer recensies van Maddie