Perfecte moord, een heerlijk zesde deel in deze serie

Mariella 12 oktober 2023
In perfecte moord worden we meegetrokken in een wereld van vrouwenhandel en orgaanhandel.

Wanneer Bart na een avond werken in een restaurant niet thuis komt, raakt zijn moeder in paniek. Ze meldt zijn vermissing bij de politie. Ava en haar team openen de zoektocht naar Bart. De 2de jonge man die in korte tijd op raadselachtige wijze verdwijnt.

Terwijl Ava haar handen vol heeft aan de menselijke resten die in Schotland gevonden worden, probeert Luc vat te krijgen op de orgaanhandel in het Franse Parijs.
Op het moment dat Luc het lichaam van de sinds enkele maanden vermiste Malcom Reilly vind beseffen Luc en Ava dat hun beider zaken met elkaar in verband staan.

Welk gruwelijk verband weten ze op dat moment nog. Duidelijk is dat ze elkaar nodig hebben om deze misdaden te stoppen en Bart terug te vinden.

Direct vanaf de eerste pagina wordt de spanning opgebouwd. Je blijft in het verhaal getrokken tot het eind.
Perfecte moord een waardige vervolg in de perfecte serie.

Meer recensies van Mariella