Wat als je Loge niet de persoon is die je dacht uit te nodigen?

Mariella 04 februari 2024
Tanya een Britse exchange student komt voor een jaar bij Natalie en haar familie wonen.
Nathalie is blij met haar komst en hoop dat het haar familie weer dichter bij elkaar zal brengen na het verlies van haar dochter. Bij aankomst blijkt zelfs dat Tanya op Anabel lijkt.

Dochter Paige ziet de komst van Tanya helemaal niet zitten. Tanya neemt de kamer van haar zus in beslag, Paige begint haar twijfels te krijgen over Tanya. Heel ongewoon voor een tiener meisje is dat er geen sociale media accounts zijn van voor haar komt naar de USA.
En er zijn meer rare toevalligheden. Paige en haar broer gaan samen op onderzoek uit en komen tot de ontdekking dat Tanya een gevaar voor de de familie betekend. Samen doen ze er alles aan om hier een eind aan te brengen.

De loge was het debuut van Nelle Lamarr. Ik moet zeggen ik heb er van genoten en ik kijk uit naar een volgend boek.

Meer recensies van Mariella