Uniek verhaal

Marijo Bakker 13 juni 2021
Sprong in het diepe.
Wat kies jij als het moet.
Auteur: Titia Schut.
Uitgeverij: Droomvallei
ISBN: 9789492844934

Dit boek heb ik gekregen als recensie exemplaar van uitgeverij Droomvallei met name Esther van der Ham. Heel hartelijk dank hier voor. Ik ben er heel erg blij mee.

Over de auteur:
Dit is het thrillerdebuut van Titia Schut. Zij is één van “De kleurrijke schrijvers” Titia woont met haar man en twee kinderen in Amersfoort. Ze houdt van spannende boeken en van schrijven. Na een gedichtenbundel, een kort verhaal en het jaren lang schrijven van columns is het tijd voor een thriller.

Samenvatting van het boek:
Wanneer het leven van Adeline ineens op zijn kop staat en alles mis lijkt te gaan, ontmoet ze de aantrekkelijke John. Als tijdverdrijf pakt ze het parachutespringen weer op en met John gaat ze zelfs basejumpen. Maar is hij wel te vertrouwen? En wat is er toch met die vrouw gebeurd waar niemand bij het basejumpen over wil praten? De zoektocht naar antwoorden wordt voor Adeline letterlijk een sprong in het diepe.
Genoten van dit spannende debuut. Lezen tot je de afloop weet. Cecile Koops
Een duizelingwekkend angstaanjagend debuut, over een dilemma op grote hoogte – Remda Spoelstra dichter en kunstenaar Thrillerdebuut van Titia Schut, één van de kleurrijke schrijvers. Titia woont met haar man en twee kinderen in Amersfoort. Ze houdt van spannende boeken en van schrijven. Na een gedichtenbundel, een kort verhaal en het jarenlang schrijven van columns is het tijd voor een thriller.
Mijn bevindingen:
De cover: Echt heel mysterieus. Als ik dit boek in de winkel zie liggen zou ik het zeker oppakken.
Inhoud/opmaak.
Mooi en duidelijk lettertype. Korte hoofdstukken dat maakt het overzichtelijk.
Het verhaal.
Het verhaal begin voortvarend en heftig. Dit belooft wat voor het verdere boek. Het is zeker geen standaard thriller, dat maakt dit verhaal ook bijzonder. Af en toe een schuin lettertype verduidelijkt dat je even schakelen moet. Dat vind ik heel prettig.
Deze thriller is boeiend en spannend van begin tot het einde. Ik heb hem ook in twee dagen uitgelezen. Ik wilde weten hoe dit af zou lopen.
Dan het plot:
Echt nee. Totaal niet aan zien komen. Verrassend en loeispannend. Ik zeg niets meer. Lees het zelf maar.
Dit boek krijgt van mij met name door zijn originaliteit 5

Meer recensies van Marijo Bakker