Hoop, liefde en avontuur

Mathilde 18 oktober 2021
Twee zussen die het leven proberen te leven zoals God het bedoeld. En dat is geen doorsnee leven. De zussen zijn avontuurlijk ingesteld en reizen de hele wereld over in een tijd dat dit heel ongewoon is.
Hun geloof en vertrouwen in God groeit met het reizen mee. Belangrijke beslissingen komen tijdens een reis tot uiting.

De schrijfster neemt de lezer mee naar een tijd waar armoede en rijkdom enorm verschillen. Ook de positie van mannen en vrouwen zijn geheel anders dan wij nu kennen.

Diep uitgewerkte karakters van zowel hoofdpersonen als bijpersonen geven deze roman een realistische weergave en grote herkenbaarheid in diverse thema's van het leven. Zoals trouwen, kinderloosheid en gebruiken van de talenten die elk van ons krijgt.

Een verhaal over hoop, liefde en avontuur.

Meer recensies van Mathilde