de hele serie leest zo lekker weg!

Mich Donkers 07 juni 2020
De zon ging aan!
*Recensie-exemplaar*

Ik had de eer van Monique om dit boek te lezen als proeflezer een heus recensie exemplaar dus. Ik had dat nog nooit gedaan maar wel super leuk om te doen!

Wat een heerlijk boek weer.
Het verhaal gaat echt verder daar waar boek 2 ophield. Wat is het heerlijk als je een rijke club vrienden om je heen hebt, die op het juiste moment je een spiegel voor houden met waar het in de wereld om draait.

Dit boek gaat voornamelijk over Benjamin en Mathilde welke keuze maken zij? Blijven ze om elkaar heen draaien of komen ze dichter bij elkaar. Hun werelden lijken voor hun zelf te ver uit elkaar te liggen om samen verder te gaan. Wie is bereid hier aan te geven?

De huizen dans gaat verder, ik weet inmiddels niet meer wie nu in het huis van wie woont. :-).

Duidelijk word ook dat de overige personages verder gaan, voor nieuwe keuzes komen te staan en ook daar weer een weg in vinden.
Max en Leonie durven duidelijk verder de toekomst in te kijken! Ook Nina lijkt haar plek te hebben gevonden.

Milan en Anne kunnen ook een hoofdstuk sluiten maar dat gaat niet zonder slag of stoot, dat gaat nog ten koste van de verkeerde persoon en ze kunnen er zelf niks aan doen.

Dit 3de boek heeft een duidelijk einde alles valt op zijn plek.
Het leest lekker werk, een tip lees ze lekker achter elkaar dat leest zo lekker door!

Meer recensies van Mich Donkers