wat een heerlijk vervolg op deel 1

Mich Donkers 19 oktober 2019

Ja wat een heerlijk boek weer! Een mooi vervolg op deel 1

Waar in deel 1 de vrienden in overzichtelijke setje al lezend je wereld binnen lopen, moest ik in deel 2 toch even zoeken naar de lijnen. Toen ik weer overzicht had las het boek weer lekker weg!
We lezen verder met de vriendenclub. Je merkt dat de vrienden gegroeid zijn en allemaal zoeken ze naar een nieuwe plek sommige letterlijk sommige figuurlijk. Waar staan ze nou eigenlijk?
Allemaal staan ze voor een keuze wat laat je in het verleden, welke ballen houd je de lucht? En waarom? En waarom probeert Max dat alleen te doen? Wat verbergt Max?
Waarom zorgt hij alleen voor zijn vader en wat er met zijn zus Nina? Als Max al buiten zijn comfort zone komt dan heeft zij hem ook nodig waarom?

En Filipa heeft er nog steeds moeite mee dat Esmee de moeder van Yfke zo het leven kan binnen wandelen en zonder goed naar Yfke te kijken te doen wat ze zelf belangrijk vind. Waar het belang van Yfke duidelijk niet voorop staat.

Leonie valt als en blok voor Max, maar is Max in staat de poort naar de liefde open te zetten? En als hij dat doet wat moet hij dan allemaal los laten? En wat doet dat met hem?

Milan en Anne komen langzaam los van de ex van Anne en daarmee ook papa van Milan of komt daar in deel 3 nog een vervolg op?

En zo heel langzaam word duidelijk dat ze er ondanks hun eigen zorgen en hun eigen leven steeds weer zijn voor elkaar, al hebben sommige behoorlijk wat duwtjes nodig om dat ook werkelijk te zien!

Ik heb voor nu wat verhaallijnen eruit gehaald er lopen er nog meer! Maar die mag je als lezer zelf ontdekken!

Een heerlijk boek, voor deze herfst.

Meer recensies van Mich Donkers