verbaas je niet verwonder je slechts

Mich Donkers 26 juli 2020
Grand hotel de bajes.

Tja dat de gevangenis niet is wat we ons er bij voorstellen wist ik al. Ooit ben ik in Rotterdam(als bezoeker) geweest. En ik was toen net zo verbaasd als Andries niet mijn beeld wat ik er van had.

Waar ik me wel over verbaasd heb is dat ze in het geval van Andries blijkbaar jaren voorwerk hebben gedaan en dan nog zo weinig weten.
En dat de zaken dan nog zo lang moeten duren.

Het boek is op een fijne manier geschreven, het leest ook heerlijk weg of het ook zo bedoeld is.

Knap dat Andries een ritme vond wat het het voor hem dragelijk maakt om er te zijn. En het lijkt dan alsof het allemaal mee valt, maar geen contact met de buitenwereld lijkt me zwaar ( een dag of 2 ongestoord lezen lijkt me wel wat maar dan wil ik graag weer weg)

Wel vind ik lastig om een recensie te schrijven het is natuurlijk een soort dagboek en vanuit het perspectief van Andries geschreven.
Ik ben in ieder geval benieuwd naar de volgende delen.

Dus Andries ik hou je in de gaten.

Meer recensies van Mich Donkers