Mooi en sterk geschreven

Michaela1981 05 mei 2024
De zoensteiger is de eerste roman van, Olivia Demarie. Wat een prachtig boek over liefde, verdriet, loslaten, verwerken van gebeurtenissen, vriendschap en familie.

Ella is een toegewijde mama en echtgenote met een leven vol routines.
Wanneer ze met haar 2 beste vriendinnen, tijdens hun maandelijkse girls-night, op stap gaat wordt ze terug gekatapulteerd naar haar jeugdjaren. Een van de mooiste zomers die ze nooit is vergeten. Haar huwelijk verloopt niet meer zoals zou moeten en ook op werk loopt het moeilijker.
Hoe gaat ze om met deze moeilijke tijd en kan ze alles wel een plaats geven? Welke keuze gaat ze maken en hoe zal het erna verder gaan?

De auteur heeft hier een prachtig verhaal geschreven over een hele sterke vrouw. Haar schrijfstijl zorgt ervoor dat je het boek niet meer kan weg leggen. Al die rauwe emoties die zo dicht met de werkelijkheid staven.

Ik kan het boek alleen maar aanraden, zo mooi beschreven en verteld. Het leest enorm vlotjes. Het laat je zien hoe sterk een vrouw is, zeker met de juiste mensen om haar heen.

Meer recensies van Michaela1981