Wat een plotwending

Michaela1981 09 mei 2024
Onderstroom is een thriller van Linda Jansma. Je word meegevoerd in een web van liefde, verraad, bedrog, moord en familie. Het boek houd je vast van begin tot einde.

Hester haar leven werd verwoest toen haar dochter Insa vermoord werd terug gevonden, zelfs haar huwelijk strande. Eindelijk na 2 jaar zijn alle cursussen weer volgeboekt en net dan komt Timo, een goede vriend van Isna, terug voor zeillessen. De vader van Timo is mee genomen en heeft heel duidelijk een oogje op Hester. Als er weer een vermoord meisje wordt terug gevonden en een tweede zwaar verwond begint Hester te denken dat de moordenaar van haar dochter terug is.
Zullen ze te weten komen wie de moordenaar is?

De auteur heeft een prachtige thriller geschreven met een heel verassend plot. Haar beschrijving van personen, karakters en omgevingen zijn super goed, je krijgt het gevoel erbij te zijn.

Ik heb genoten van het boek, het liet me niet los. En de plotwending? Die zag ik echt niet aankomen. Het leest enorm vlot weg.

Meer recensies van Michaela1981