Superspannend !

Mieke Piersma 20 december 2019
Een heerlijk spannend boek van deze schrijfster, hij had van mij wel wat dikker mogen zijn, maar desalniettemin heb ik hier van genoten zoals van al haar boeken.
De schrijfstijl is boeiend en vlot en je vliegt door het boek heen omdat het nergens saai wordt. Heerlijke spanning van het begin tot het eind.

Paula nodigt haar vrienden Camiel, Abel Nina, Roos en Saskia uit om de verjaardag van Saskia te gaan vieren in het huisje van haar stiefvader.
Het afgesproken weekendje in de bossen met Paula’s vrienden loopt helemaal uit de hand op het moment dat Paula’s vriend Camiel een spel bedenkt dat iedereen zijn inkomende berichten via whatsapp hardop moet voorlezen. Paula maakt zich erg ongerust omdat Saskia niet komt opdagen. Zou er wat met haar gebeurd zijn?
Als ze een schimmig figuur in het donker ziet rond sluipen om en bij het huisje wordt de spanning alleen maar groter.

Een heerlijk griezelig en eng sfeertje maakt dat je het boek in één adem uitleest!

Meer recensies van Mieke Piersma