Ongenadig spannend !!

Mieke Piersma 09 december 2019
Het boek “Ongenadig”is zo ongenadig goed en spannend, dat ik wilde doorlezen en het boek amper kon wegleggen.
Zelfs als je hem dichtklapt, zindert het verhaal nog na…

Als Anouk tijdens een personeelsfeestje Sven ontmoet, denkt ze de ware te hebben gevonden. Sven wil graag na een paar maanden samenwonen en Anouk twijfelt eerst nog, totdat haar tweelingzus haar kan overtuigen dit te gaan doen.
Na een poosje merkt ze dat Sven niet de persoon is die ze leerde kennen en dringt het langzaam tot haar door dat ze een grote fout gemaakt heeft. Sven heeft bizarre trekjes en ze vertrouwd hem niet meer.
Het verhaal wordt steeds grimmiger en blijft spannend tot aan het einde. Nagelbijtend spannend! Als alle puzzelstukjes op hun plaats vallen, was voor mij het plot toch anders dan ik gedacht had.

Een superspannend gruwelijk boek waar geen dertien van in een dozijn zijn. Een absolute aanrader voor de thrillerliefhebber met een sterke maag..!!

Meer recensies van Mieke Piersma