dit tussendoortje smaakt naar meer

Miranda6452 12 maart 2024
Zodra de klok verandert naar zomertijd begint het bij April te kriebelen. Ieder jaar wordt ze in het voorjaar verliefd en is het in september weer voorbij. Vorig jaar heeft ze een nare ervaring hiermee opgedaan door dat haar ex haar begon te stalken. Daarom spreekt ze nu met zichzelf en haar beste vriendin Eef af, dat ze Niet. Verliefd. Wordt. Dit. Jaar. Gaat haar dat lukken?

Alleen de titel zorgt al dat dit een tussendoortje is waar je naar uitkijkt om je tanden in te zetten. Het verhaal gaat over April en haar ingewikkelde liefdesleven. Ieder jaar als het lente wordt, wordt ze verliefd. Soms wordt het een relatie soms niet. Als het een relatie wordt, is het rond september weer voorbij omdat ze het niet meer leuk vindt. Dit jaar gaat alles anders, heeft ze zich voorgenomen. Gesterkt door een weddenschap met haar beste vriendin Eef. Maar dan ontmoet ze Stef, als een van de katten van haar zus de dierenarts nodig heeft.

April's Cookies is een heerlijk levendig en vlot geschreven tussendoortje. Ik heb genoten van april persoonlijkheid en karakter. Haar goede band met de mensen om haar geen, familie, vrienden en buren. Ze heeft een sprankelend karakter en neemt je aan de hand mee haar leven in.

April’s Cookies zit vol verrassende wendingen, grappige hilarische situaties, dromen najagen en veel liefde en vriendschap. Vooral de laatste twee springen voor mij in het oog. Er mooi om over te lezen.

April’s Cookies is een tussendoortje wat je niet kunt wegleggen als je eenmaal bent begonnen. April en ook de andere personages zijn leuk, lief en sympathiek. Er komen enkele thema’s naar voren als je dromen niet opgeven en nooit de liefde opgeven. Het verhaal is met veel liefde en humor geschreven. Er komt ook een tweede deel waarin het gaat over June, Aprils zus en misschien zelfs een derde deel. Ik kan niet wachten!

Verhalenfabriek bedankt voor het recensie exemplaar.

Meer recensies van Miranda6452