Geweldige start van nieuwe feelgood trilogie

Miranda6452 09 maart 2024
In de wolken is het eerste deel in de trilogie Bestemming Bereikt. In het eerste deel vliegen we mee met Sabine naar Dubai. Na de vlucht hebben zij en haar en een van haar beste vriendinnen Nina, een weekje vakantie gepland in Dubai. Helaas wordt Nina ziek met buikgriep en moet Sabine de eerste dagen zichzelf zien te vermaken. Maar dat komt zeker helemaal goed als ze Tom weer tegen het lijf loopt. Onderweg naar Dubai was hij haar al opgevallen. Hij woont daar voor zijn werk en biedt aan haar de omgeving te laten zien. Samen hebben ze een heerlijke tijd maar zal de liefde de afstand tussen Dubai en Nederland aankunnen?

Ik heb inmiddels een aantal verhalen van Janice gelezen. Ze schrijft altijd heerlijk vlot en levendig met leuke boeiende karakters. In de wolken is hier geen uitzondering op. Het verhaal leest heerlijk weg. Je wordt meteen meegenomen in het verhaal door Sabine. Sabine is zo ontzettend leuk en natuurlijk weer gegeven. Haar band met haar vriendinnen komt meermaals naar voren en ook deze meiden zijn lekker nuchter vrolijk en zorgzaam in hun gezamenlijke vriendschap. Je voelt de sterke band die ze hebben.

In de wolken brengt je naar het snikhete Dubai. Een plek op de wereld die me nog nooit heeft aangesproken. Maar zoals het wordt beschreven werd ik wel nieuwsgierig om er zelf ook naar toe te gaan. Het wordt sprookjesachtig mooi beschreven.

Het verhaal heeft wat aangename twists, verrassingen en problemen, waardoor je van het begint tot het eind geboeid blijft lezen. Ik was helemaal verbonden met Sabine met haar ups en downs.

In de wolken is een supertof eerste deel van de Bestemming bereikt trilogie. Ik voelde direct een klik met de hoofdpersonages en werd meegenomen in Sabines avonturen op Dubai. Dubai trekt mij niet maar is zo mooi beschreven dat ik er wel nieuwsgierig naar geworden ben. Het verhaal heeft aangename twists en verrassingen waardoor je niets anders kunt dan verder lezen. Ik had het boek dan ook snel uit. Aan de ene kant jammer maar gelukkig komen er nog 2 andere delen waar ik ontzettend naar uitkijk. In de wolken is een heerlijke feelgood met tropische reisvibes en zorgt voor fijne leesuurtjes. Grote aanrader.

Meer recensies van Miranda6452