als een lopend vuurtje

Nandi werkt in een sprookjes thema park als prinses, ze heeft fans, maar één komt haar echt lastig vallen! Brain haar ex vriend en hij komt best dreigend over! Voor ze het weet, is gelukkig daar de redder in nood! Maar blijft het bij deze ene keer of zal Maikel meerdere interventies moeten doen om de prinses te beschermen en redden!
Het tweede verhaal van sprookjes bestaan had me helemaal mee! Het hulpbehoevende prinsesje, de redden lijfwacht en de slechterik! Maar ook de zalige en grappige misverstanden, de verkleedpartijen en de romantische liefde maakte het sprookjesachtig mooi.
Als een lopend vuurtje is een zeer vlot en modern geschreven kort verhaal. Zelf zo geschreven als een volwaardig feelgood boek. Ook hier weer met hedendaagse problematieken die mooi verwerkt werden met het sprookjes gehalte.
Heerlijke ontspannen literatuur om even te kunnen wegdromen…. Ze leefde nog lang en gelukkig!

3,5 ster

@missp_her_books_read