pain

Het MC leven heeft ook beperkingen en minder mooie kanten voor de twee heren.
De liefde van Raine en Phoenix ligt bij sommige clubleden erg gevoelig en doen er echt alles aan om dit prachtige koppel dat elkaar zo nodig heeft, uit elkaar te krijgen.
Zal dit gebeuren of is hun liefde sterk genoeg?
Je ziet hier soms een heel ander beeld van Raine en Phoenix. Het confronteert en geeft soms een gevoel van machteloosheid bij de lezer. Je wil het zo graag laten lukken deze liefde, toch blijven ze trouw aan hun club wat het soms erg gecompliceerd maakt.
Weer heeft ND Frost je zo mee op alle vlakken in verhaallijn en personages.
Meerdere personages krijgen hun rol en verhaal, waardoor het erg intens en aangrijpend is.
De strijd voor homo liefde, maar ook voor de vriendschap, familie, de waarheid en erkenning is echt weer zeer mooi gebracht.
Het laat je als lezer niet onberoerd en je wil steeds meer, met vooral dat eindresultaat hun geluk!
En wat kijk ik uit naar het laatste deel of toch ook weer niet, want Raine en Phoenix het mag best nog langer duren hun verhaal!

4,5 ster

@missp_her_books_read