jock roule

Teddy laat zich weer overtuigen door haar vriendin/ flatgenoot om mee te gaan naar een studentenfuif. Ze heeft wel al wat haar bedenkingen hier rond, want een fuif in het rugby huis staan niet zo hoog aangeschreven op de campus. Erger nog, Teddy wordt daar alleen gelaten door haar vriendin en krijgt zelf de boodschap niet welkom te zijn in hun flat daar haar vriendin privacy wenst.
Teddy is geen vamp of tafelspringer, ze is een gewoon, sober en een hardwerkende studente.
Kit ziet haar steeds verschijnen op de feestjes van zijn campus en wordt zelf wat boos dat ze steeds aan haar lot wordt overgelaten. Hij is juist het omgekeerde, geen meisjes, geen seks en niet willen populair zijn. Voor dat laatste laat hij haren en baard wild groeien waardoor hij er niet appetijtelijk uit ziet. Zijn afschrik tactiek werkt!
Toch zien ze elkaar steeds op die feestjes en contact wordt gelegd. Zal het matchen die twee?
Dit verhaal liet heel duidelijk de vooringenomenheid zien over personen. Durf verder kijken en beoordeel niet was echt de leidraad in gans het verhaal.
Geef elkaar de kans om te zijn wie je bent of je nu arm of rijk bent.
Het liet ook erg mooi de gedrevenheid zien van studeren en professioneel sporten, waar een wil is, is een weg.
En dat allemaal met nog een toets van romantiek bij.
Ik heb echt genoten, sportromance waar Sara Ney me eigenlijk altijd mee heeft. Ze durft altijd die uitersten op te zoeken en zo te brengen dat het reëel overkomt en het toch ook een bewustwording activeert van de lezer.
Weer een mooi verhaal in de reeks van hot jocks!

4 sterren

@missp_her_books_read