mijn vegas bruidegom

Deze keer klopt de quote niet: "What happens in Vegas, stays in Vegas". Nikki vlucht wel terug naar huis met het gedachte haar zotte/zatte misstap te kunnen achterlaten, maar Logan wil er voor gaan!
Vlucht Nikki eigenlijk wel om te vergeten of is het eerder dat ze ook die connectie voelde maar bang is op al de wat als-en die een relatie en mannen kunnen veroorzaken.
Kan Logan haar overtuigen om die ring rond haar vinger te laten blijven schitteren?
Piper Rayne heeft een leuk en romantisch verhaal geschreven. Het Steamy gehalte was hier wat minder dan de 2 voorgaande delen. Het draaide nu voor rond de uitersten van beide personages en hun omgeving die aan bod kwamen in het verhaal.
De humor en soms erg hilarische situaties waren om van te smullen! Hier kreeg ik zo een filmbeeld van voor ogen, daar de auteur ze zo mooi onderbouwd en met de juiste details heeft uitgewerkt. Zo is oma met haar vriendin toch ook weer in dit deel de kleine diva en regelaar-ster.
De aandacht rond familie intriges en verhoudingen worden steeds meer uitgewerkt, daarom is het best de reeks in volgorde te lezen, want dat is voor mij wel de meerwaarde die toelichtingen en terughalen op wat vooraf ging, van de reeks.
Een vlot, op tempo geschreven verhaal, toch weer iets anders en toch zo Piper Rayne.
Blij dat ze daar in Alaska een grote familie hebben en er nog veel over geschreven kan worden!

4 sterren

@missp_her_books_read