Monica-3540 20 oktober 2007
Na de goede recensies ben ik vol verwachting aan dit boek begonnen.
Ik vroeg mij gaande weg steeds af wanneer het nu spannend werd. Ik vond niets terug van de spanning die in de vorige boeken wel aanwezig was. Tevens vond ik de vele flashbacks verwarrend (ik kwam er pas halverwege het boek achter dat het zich in verschillende tijdzones afspeelde) en vond ik het verhaal vele losse flarden hebben. Ik heb op 2/3 van het boek getwijfeld of ik er mee zou stoppen maar doordat er een spectaculair einde was beloofd (door meerdere recensies) heb ik volgehouden.
Toen ik het boek uit had vroeg ik mij af wanneer dat spectaculaire einde dan zou beginnen. Oké het is geen happy end, maar dat is dan ook alles. Kortom een afsluitend deel van de reeks, maar niet meer dan dat. Verwacht je spanning en een pageturner... laat deze dan op de plank liggen.

Meer recensies van Monica-3540