De amulet

proudbookjunkie 04 oktober 2020
De heksenjacht is volop aan de gang en ook Nina wordt ervan beschuldigd dat ze een heks is. Ze slaat op de vlucht, zal ze haar familie nog terug zien?

De tijd waarin het zich afspeelt en de heksenjacht komt door de schrijfstijl van Simone tot leven en het voelt een soort van alsof je er zelf bij bent geweest.

De ongemakken waar Nina tijdens haar reis mee te maken krijgt worden goed verwoord en je kan je daarom die ongemakken goed voorstellen. De personages hebben een geloofwaardig karakter, waardoor je een band kan vormen met de personages

Ik heb dit boek vroeger al een keer gelezen en nu weer herontdekt, net als vroeger ben ik gelijk weer verliefd geworden op dit verhaal. Ik heb van elke letter genoten.

Meer recensies van proudbookjunkie