Heb nooit geheimen voor je geliefden

nienke2010 01 maart 2021
Ik weet wat je deed - Viviane Gerits

Zodra Jef op zakenreis gaat naar Duitsland met 3 andere collega’s wordt hij op een avond na het eten verleidt door Katia, een jonge vrouwelijke collega. De volgende ochtend heeft Jef al spijt van de one-night-stand en maakt dit meteen duidelijk. Hij is tenslotte gelukkig getrouwd met Mia.

Bij thuiskomst besluit hij deze misstap niet te delen met Mia, dit heeft alleen grote gevolgen voor de toekomst van hun allebei, maar ook voor hun zoon Tim.
Zeker als Tim met een nieuwe vriendin thuis komt en dit niet geheel toevallig Katia is.

Als er na een tijdje vreemde dingen gebeuren, steeds met Mia, word je goed het verhaal ingesleurd.
Aan de schrijfstijl moest ik heel erg wennen, het is geschreven met veel korte zinnen, waardoor ik af en toe het idee had dat het meer een opsomming was dan een vloeiend geschreven verhaal. Maar doordat het wel een erg goed verhaal is blijf je wel lezen. Het boek blijft spannend tot aan de laatste pagina.

De gedachtes van de verschillende personages krijg je mee doordat de verschillende personages die verdeeld over de hoofdstukken hun verhaal doen.

Meer recensies van nienke2010