Geweldig leuk en schattig boek!

cchasingtales 26 oktober 2023
Als Cassie’s huisbaas de huur opzegt omdat ze die alweer niet betaald heeft, vanwege geldproblemen, is ze genoodzaakt op zoek te gaan naar iets anders. Op internet vindt ze een te-goed-om-waar-te-zijn appartement voor maar $200 per maand. Omdat ze geen andere keus heeft besluit ze toch een kijkje te gaan nemen. Het lijkt allemaal keurig in orde en ondanks de 2 regels die er gelden; overdag geen herrie in huis omdat haar huisgenoot dan slaapt en er is één kast waar ze absoluut nooit in mag kijken, besluit ze het tóch te nemen. Haar huisgenoot is op zijn zachtst gezegd nogal excentriek gekleed en gedraagt zich behoorlijk oubollig, maar hij is erg aardig en bovendien superhot!! Maar als ze op een dag allemaal zakken bloed in de ijskast vindt, is ze toch genoodzaakt om op verder onderzoek uit te gaan..

Als je een schattig, romantisch en humoristisch verhaal wilt lezen, koop dan dit boek. Ik heb meerdere keren hardop gelachen en was zwaar vertederd door het karakter van Frederick. Wat een cutie.

Als je meer Engels wilt lezen om het te leren, dan raad ik dit boek ook aan. Het is goed te volgen en mocht je bepaalde woorden toch niet meteen weten, dan valt het vanzelf op zijn plek. Op de cover staat “Bloody delightful!” en dat is het boek in twee woorden perfect omschreven.

Meer recensies van cchasingtales