terugblik

omimieke 06 oktober 2020
Eddy vertrekt samen met zijn moeder die scenarioschrijfster is voor films, zijn vader en 4 jaar oudere broer met een vliegtuig naar hun nieuwe thuisbasis. Het vliegtuig stort te pletter door verkeerd genomen beslissingen van de co-piloot. We hebben een inkijk in het lven de eerste jaren na het ongeluk waarbij Eddy ondergebracht wordt in het gezin van zijn tante en oom. Afwisselend lezen we hoed het Edward vergaat in zijn nieuwe leven, de problemen die hij ondervindt naar aanleiding van de crash en hoe de crash zich heeft voorgedaan. Hij wordt bijgestaan door zijn buurmeisje in zijn reis naar een min of meer normaal leven.
Dit boek leest wel vlot maar ik heb geen enkel moment gevoeld van in dit verhaal te zitten. Het was voor mij een verhaal met horten en stoten en totaal geen samenhang. Heeft me niet echt geboeid.

Meer recensies van omimieke