Apotheker & Van Dissel - IJzersterk in eenvoud en berperkt aantal maatschappelijke invalshoeken.

Chris Meyer is de hoofdpersoon in een nieuwe thrillerreeks. Apotheker & van Dissel zetten in dit eerste deel de hoofdpersoon en zijn sociale omgeving op de kaart. Apotheker & Van Dissel zijn ijzersterk in eenvoud en het beperken van het aantal maarschappelijke thema's om er een geloofwaardige thriller van te maken. Het beperkt aantal maatschappelijke thema's beperkt hen niet om met emotie te schrijven om zo de menselijkheid en onmenselijkheid gestalte te geven.

Kortom van dit schrijversduo wil ik meer lezen. Ik ben benieuwd hoe de hoofdpersoon Chris Meyer zich in de loop van de tijd ontwikkeld.

Meer recensies van Paul Heijnen - a braindamaged person