Geen topper

Petra Wiggers 06 mei 2024
Ik heb al veel boeken van Michael Berg gelezen dus ook De Vermissing wilde ik graag lezen. Ik
ben een paar maal begonnen in dit boek en toen weer gestopt. Op een bepaald moment vond ik dat ik er toch door moest en heb ik eindelijk het boek uitgelezen. Ik vond vooral het begin erg verwarrend. Het boek boeide me niet echt. De boeken van Michael Berg met Chantal Zwart vond ik altijd heerlijk om te lezen, maar dat kan ik an dit boek zeker niet zeggen. Chantal gaat dus op verzoek van vooral de moeder van Ella Drukker de vermissing van Ella onderzoeken. Eerst wil Chantal het verzoek niet aannemen maar doet het uiteindelijk toch omdat ze het gevoel heeft dat ze nog iets goed te maken heeft naar Ella. Dan wordt er ook nog bij Chantal ingebroken. Ze vermoedt dat de inbraak is gepleegd door Robert, de broer van Ella. Dat geeft haar nog een extra impuls om op zoek te gaan naar Ella.

Meer recensies van Petra Wiggers