De master

Priscilla1987 16 maart 2024
De master is het vervolg op De professional maar kan los gelezen worden.
Net zoals De professional is dit een steamy dark maffia romance. En ligt de nadruk meer op de spice dan op de maffia.
Ook las dit deel weer lekker vlot weg.
Het is steamy, emotioneel en spannend. En naast de diepgang die dit verhaal ook heeft zit er ook nog humor in verwerkt. In de laatste hoofdstukken heb ik echt een traantje gelaten.
Je leert Cat meteen vanaf het begin kennen doordat ze je mee neemt in haar leven en dus ook in haar angst voor degene voor wie ze op de vlucht is.
Maksim is op het begin nog wat mysterieus. Maar later in het verhaal kom je ook zijn levensverhaal te weten. De aantrekkingskracht is zeker voelbaar . En hoe ze elkaar uitdagen ook ieder in hun eigen taal is geweldig. Cat staat ook zeker haar ' mannetje ' tegenover Maksim.
Ondanks dat het verhaal los te lezen is komen de personages van De professional ook in dit deel aan bod. Door eerst De professional te lezen ken je die personages dus al beter.

Dit verhaal heeft me nog wat meer geraakt dan het vorige deel daarom geef ik deze 4.5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987