Een nacht in de dierentuin

Priscilla1987 29 maart 2024
-- Wildebras gaat samen met zijn neefje en nichtje naar de dierentuin. Ze zijn zo druk bezig met het filmen van stokstaartjes dat ze te laat ontdekken dat het na sluitingstijd is en ze alleen zijn achtergebleven. Geen nood, nu kunnen ze rustig hun lievelingsdier bekijken: de gevlekte hyena. Maar door een ongelukje belanden de kinderen achter het hek van een van de sterkste strijders uit het dierenrijk. Wildebras moet ze nu gauw zien te redden. Door pech gaat er van alles mis en voor hij het weet komt hij terecht in een nachtelijke achtervolging door de hele dierentuin…--

Wat een leuk kinderboek is dit!
Een leuk, grappig, spannend, actueel en avontuurlijk boek voor echte dieren liefhebbers.
En helemaal van deze tijd door de jeugdige schrijfstijl zoals straat taal die wordt gebruikt in het boek.

De tekst wordt ondersteund door mooie kleurrijke illustraties. En elk hoofdstuk wordt mooi weergegeven door een plaatje van de personages.
Ook staan er leuke dieren weetjes in het boek.
En wat mijn dochter ook super leuk vond zijn de QR codes die je kunt scannen. Die brengen je bij leuke korte filmpjes van Wildebras.

Wij hopen dat er weer snel een nieuw deel uit gaat komen.

⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987