Lentezon

Priscilla1987 26 maart 2024
Dit was mijn eerste kennismaking met Eline. De mooie cover en boek beschrijving maakte mij nieuwsgierig naar het verhaal.
Eline naam mij mee in het leven van Olivia met haar fijne, rustige en beeldende schrijfstijl.
Ik weet niet of rustige een goede term is maar er was iets aan de schrijfstijl wat ik erg fijn vond en als rust heb ervaren. De sfeer van het dorp Leverdale is goed weergegeven en gaf mij echt een cozy gevoel.
Lentezon heeft een mooie, liefdevolle en romantische verhaallijn met hierin veel aspecten van een feelgood verhaal. Zoals liefde,vriendschap, familiebanden en drama. Maar ook zeker een verhaal met een mooi en romantisch einde.
Door alles wat Olivia heeft meegemaakt krijg je ook diepgang in het verhaal. Olivia laat zien je jezelf weer terug kan vinden na nare gebeurtenissen en geluk soms in kleine hoekjes kan zitten.
Enige feedback puntje dat ik had opgeschreven was dat het beëindigen van de relatie tussen Alyssa en haar vriend wel erg snel en te makkelijk was afgerond.

Stiekem hoop ik wel op een vervolg want deze novelle heeft echt potentie om uitgebreid te worden.
⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987