Atlas

Priscilla1987 10 april 2024
Wauw! Ik vond Fox al erg goed maar Atlas is nog beter!
Atlas is het tweede deel uit de Hels Ink serie. Het is los te lezen maar het is leuker als je eerst Fox leest.
In dit deel staat de tattooshop wat meer op de achtergrond en de personages meer op de voorgrond. Dit deel is geschreven vanuit Atlas en Lauren. In het eerste deel kwam je deze personages al tegen maar nu leer je ze erg goed kennen. Hun gevoelens , gedachtes en moeilijkheden. Maar ook hun persoonlijke groei en ontwikkeling krijg je mee.
Doordat Lauren diabetes heeft en zichzelf niet goed genoeg vind door haar curves en Atlas een moeder en zus heeft die verslaafd zijn komen er serieuze thema's aan bod die het verhaal diepgang geven.
Dit alles is heel erg krachtig en met veel gevoel en respect geschreven. Door de humoristische en romantische stukken tussendoor wordt het verhaal wat luchtiger gemaakt.
Het einde, voor het epiloog zorgde voor een brok in mijn keel. Wat een mooi stuk.
En voor degene die nog op zoek zijn naar een book boyfriend.... die vind je zeker in Atlas.

Atlas is een geweldig tweede deel met mooie krachtige personages en een serieuze verhaallijn met een mooie balans tussen diepgang, humor, romantiek en spicy scènes.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987