Doodleuk

Priscilla1987 14 maart 2024
Het boek leest vlot en makkelijk weg door de vlotte jeugdige schrijfstijl en de afwisseling van tekst en de hint briefjes.
Wat ik erg leuk vind aan het verhaal is dat je zelf ook mee kunt puzzelen wie de dader kan zijn.
Het enige lastige op het begin vond ik wel de namen onthouden omdat elk personage een rol naam had. Soms moest ik even terug zoeken.
Verder zit het verhaal goed in elkaar ondanks dat het boek maar 141 bladzijden heeft.
Personage Pip leer je het beste kennen. In dit deel kom je erachter waarom Pip voor haar onderwerp heeft gekozen voor haar profiel werkstuk. Erg leuk om te lezen hoe Pip helemaal opging in het spel om de dader te ontmaskeren. De overige personages leer je niet goed kennen. Maar blijkbaar wel in de volgende delen. Dus het heeft mij wel nieuwsgierig gemaakt naar de rest van de serie.

Doodleuk is een vlot te lezen , mysterieus en spannend jeugdboek waarin je zelf mee kan puzzelen in een soort cluedo spel.

3,5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987