In de wolken

Priscilla1987 17 maart 2024
De cover en opmaak vallen meteen op bij dit boek, en laat zien waar het verhaal over gaat. Zo zie je bij elk hoofdstuk een leuk plaatje wat te maken heeft met Dubai en met vliegen.

Ik kende Janice al van haar leuke schrijfstijl van haar verhalen bij De Verhalenfabriek.
Daarom was ik erg benieuwd naar haar nieuwe verhaal. Ook hier heeft ze weer een fijne, vlotte, humoristische en beeldende schrijfstijl. Je krijgt veel mee over Dubai, zoals de bezienswaardigheden en de cultuur. Doordat je echt mee wordt genomen in de reis van Sabine vlieg je door het verhaal heen.

Het is een hele leuke verhaallijn met humor, romantiek, vriendschappen, liefde en trouble in paradise. Het verhaal heeft een mooie opbouw en een lief liefdevol einde. De setting is ook erg origineel.
Daarnaast heeft Janice echt nagedacht over de kleine details zoals de watsapp naam van de vriendengroep.

" Hoe weet je überhaupt dat wij hier zijn? Heb je Sabine een GPS tracker laten inslikken tijdens jullie wedstrijdje tongworstelen van gisteren? "

Hoofdpersonage Sabine is erg realistisch neergezet.
Een leuke, vlotte en sociale meid. Haar vriendschap met haar collega's is een belangrijk onderdeel van het verhaal. Dat maakte mij ook nieuwsgierig naar de andere meiden. Maar ook Jurre is een leuk personage . Heel lief en zorgzaam. Ik gun hem ook echt een liefde. En dan Tom... het ene moment vond ik hem leuk en charmant en het andere moment dacht ik : Wat doe jij nou! Wat ik daarmee bedoel moet je echt zelf gaan lezen.

In de wolken is een leuk, humoristisch, romantisch en liefdevol verhaal met leuke realistische personages en een originele setting waar je veel te weten komt over de cultuur en bezienswaardigheden van Dubai.

⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987