Liefde op het eerste bericht

Priscilla1987 18 maart 2024
Dit is het debuut van Brigit. Een grappige, romantische en originele novelle.
Brigit heeft een luchtige maar vlotte schrijfstijl. Ze heeft hiermee een super origineel verhaal geschreven waarin liefde en vriendschap belangrijke onderwerpen zijn. De Bridegroom's Oak bezorgt grappige en romantische momenten tijdens dit verhaal.
Hoofdpersonage Natascha is een vrijgezelle dertiger die eeen goede baan heeft en ook nog twee leuke vriendinnen heeft die ze elke donderdag ziet. Maar soms mist ze toch wel iemand om afbak croissantjes mee te eten. Natascha en haar vriendinnen zijn herkenbare en realistische personages doordat ze in de dertig zijn kon ik mij goed in hun verplaatsen. Doordat de een vrijgezel is en de ander al kinderen heeft is het toch allemaal meer plannen om af te spreken en een weekje weg te gaan. Personage Ulrich is een echte romanticus. Erg leuk dat hij alles onthoud en ook weer gebruikt waar Natascha over heeft geschreven en verteld .

Liefde op het eerste bericht is een korte novelle met een origineel liefdesverhaal met humor en romantiek. Brigit heeft hiermee een erg leuk debuut geschreven wat nieuwschierig maakt naar meer.

⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987