Mooi aangrijpend verhaal

Raelyn Rebecca Layn 22 november 2021
Persoonlijk vind ik Steen voor steen echt weer een super mooi geschreven boek. De auteur weet echt super goed met gevoel te schrijven en neemt de lezer al vanaf de start mee in het verhaal. Ik kon echt voelen wat de personages meemaakten en sloeg bladzijde na bladzijde om om te weten hoe het verder zou gaan.

Buiten dat ik dit weer een steengoed boek vond en het onderwerp mij ook zeer heeft geraakt, waren er toch wel een paar dingen die ik net iets minder vond. Zo kwamen Maduro zijn gedachten in zijn pov - vooral in het begin - een beetje over alsof hij een player is die Iris alleen als een lustobject ziet. Iets wat niet helemaal klopt als je ook leest dat hij haar echt leuk vindt. Dat is iets wat mij soms wel een beetje stoorde tijdens het lezen.

Voor de rest ben ik echt fan van dit boek en nu ook van deze twee personages, die zullen net zoals de andere vier altijd een plekje in mijn hart hebben. De afwisseling in Iris' hoofdstukken tussen de tijd dat ze net in het pleeggezin kwam en nu vond ik ook echt heel leuk gedaan. Het gaf de lezer nog een beter beeld over Iris en de beslissingen die ze door het boek heen maakte.

Het is echt een heel mooi aangrijpend verhaal, die ik bijna in één ruk heb uitgelezen.

{Lees de volledige recensie nu op mijn website: https://www.raelynlayn.nl/recensies/746597_steen-voor-steen}

Meer recensies van Raelyn Rebecca Layn