Je blijft lezen

Randy 29 april 2020
In Bad Girls 3, Eigen, neemt Cecilia Campos je mee in het verhaal van Barbara. Een van de drie vrouwen die samen met Sebastiaan Strong werden geïntroduceerd in de eerste twee delen.

In Eigen krijgen we een kijkje in het leven van Barbara dat ze op probeert te bouwen in een nieuw land. Hoofdstuk voor hoofdstuk leer je haar steeds een beetje beter kennen en snap je waarom ze bepaalde beslissing neemt en streng voor zichzelf is.
Samen met Noa en William, billen boy, leert ze steeds meer zichzelf te zijn en ook die nieuwe man zorgt voor de nodige hobbels.

Guy oftewel Guillermo is de eigenaar van Op Eigen Kracht, de sportschool die Barbara bezoekt.
Al snel krijg je door dat ook hij een sterke persoonlijkheid heeft die voor de nodige confrontaties zorgt.

In dit derde deel maakt Cecilia gebruik van snelle wisselingen en worden situaties fijn uitgewerkt vanuit meerdere personen.
Vind Barbara haar geluk en overwint ze haar hobbels? Dankzij de fijne epiloog krijg je een mooie kijk in het leven van Barbara na een aantal jaar.

Meer recensies van Randy