Heerlijke leesuurtjes

Randy 25 januari 2022
Liefde in Milaan is een heerlijk vlot geschreven boek van Saskia M.N. Oudshoorn dat je in een ruk wilt uitlezen en waardoor je direct naar Italië wilt vertrekken.

Nadat Anneloes (Loe/Loes) en Emiel uit elkaar zijn en ze haar intrek heeft genomen in een kleine studio, besluiten haar vriendinnen dat het tijd wordt om het liefdespad weer op te gaan.
De vriendinnen, ook wel de spice girls genoemd, maken een tinder account aan en regelen een blind date waarbij Loe geen tijd heeft om zich zorgen of zenuwachtig te maken.
Gianluca en Loe hadden vooraf beiden weinig vertrouwen in de date die voor hen geregeld was, maar al snel hebben beiden door dat een date niet voldoende is. Een schot in de roos!

Een vervolg date in Milaan begint niet zoals Loe gehoopt heeft en zorgt voor de eerste twijfels. Gelukkig is daar Leonardo om haar te redden en ook Gianluca heeft snel door hoe de vork in de steel zit.

Het boek is in 3 delen opgesplitst maar ieder deel wil je verslinden. Voor je het weet beleef je mee wat voor verdriet beiden hebben en hoe dit Luca en Loe uit elkaar drijft maar ook weer bij elkaar kan brengen. En hoe het Italiaanse platteland voor romantische beelden zorgt.

Ik zou zo een vakantie boeken naar Casa Dell’amore want de indruk die ik van dit plekje heb gekregen tijdens het lezen van dit boek maakt dat je het gewoon wilt ervaren.

Saskia heeft met dit boek weer een heerlijke FEELGOOD geschreven met liefde, verdriet, geluk, mooie omschrijvingen van omgeving en lekker eten. Een boek dat je niet weg kunt leggen en waar je absoluut van geniet!

Meer recensies van Randy