Niet weg te leggen!

Randy 07 maart 2021
Ik had het geluk dat ik Wild, het vijfde boek van Cecilia Campos mocht proeflezen.
Als een van de eersten dit nieuwe verhaal met in de hoofdrol Noa. Een van de dames van Sebastian Strong, maar waar we tot nu toe nog maar weinig over wisten.

Daar komt met dit vijfde deel verandering in. Vanaf de eerste bladzijde zit je direct weer in het verhaal door de pakkende proloog.
De hoofdpersonen Noa en Deff zijn beiden personen met sterke karakters die geen van beiden snel toe willen geven, maar langzaamaan steeds meer van zichzelf laten zien.
Waar we Noa in de eerste boeken alleen maar zagen als een waar computer genie, krijgen we in dit deel ook de kwetsbare kant te zien die ze het liefst voor iedereen verborgen houdt.
Ook Deff heeft zo zijn geheimen, maar weet dat het wel eens moeilijk kan zijn om zijn gevoelens uit te schakelen als Noa in de kliniek verschijnt waar hij werkzaam is.

In Wild worden we door Cecilia meegenomen in de achtbaan van Noa en Deff. Gaan ze er samen uitkomen of komen er te grote hobbels in de weg voorbij?
Met Wild heeft Cecilia wederom een boek uitgebracht dat je het liefst in een ruk uit wilt lezen.

Dank je wel Cecilia dat ik de gelukkige was om dit fijne boek als een van de eersten te mogen lezen. Ik ben heel benieuwd wat je nog meer in petto hebt voor ons.

Meer recensies van Randy