De eerste sportschool waar ik heen wil

Randy 07 juni 2022

Ik las onlangs Vraag het aan Veerle van Renée Olsthoorn en om maar gelijk met de deur in huis te vallen, dit is de eerste sportschool waar ik vrijwillig naartoe ben gegaan.

Vanaf bladzijde 1 neemt Renée je mee in het leven van Veerle.
Een afgestudeerde psychologe die nog geen werk in haar vakgebied heeft gevonden, maar op de sportschool waar ze met haar Zumbies wekelijks de zumba lessen volgt kan ze aan de slag als balie medewerkster en Zumba instructrice.
Bij haar vriendinnen staat ze bekend als vertrouwenspersoon en die komen dan ook geregeld bij haar aan met uiteenlopende vragen.
Mede door haar nieuwe baan en haar vriendinnen komt ze er achter dat haar relatie zijn beste tijd gehad heeft en besluit ze voor zichzelf op te kiezen en haar vriend die alleen maar kan profiteren de deur te wijzen.

De personages komen wat mij betreft echt tot leven en kunnen zomaar de mensen zijn die je dagelijks tegenkomt.

Renée heeft met dit eerste deel van de sportschool trilogie een heerlijke FEELGOOD te pakken die zeker naar meer smaakt!

Meer recensies van Randy